Verjaardag - Reisverslag uit Berkel en Rodenrijs, Nederland van Loes - WaarBenJij.nu Verjaardag - Reisverslag uit Berkel en Rodenrijs, Nederland van Loes - WaarBenJij.nu

Verjaardag

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

18 Maart 2014 | Nederland, Berkel en Rodenrijs

Nog steeds geen echt reisverslag maar wel de aanloop naar.....! De voorbereidingen voor mijn verjaardag zijn in volle gang, de eerste mislukte taartjes zijn een feit maar dat komt allemaal goed! Ik hoop natuurlijk een leuk geldbedrag bij elkaar te verzamelen voor Villa Ticca en ik verheug me erg op dit avontuur. Ik probeer af en toe een gesprekje met de ninos voor te bereiden of een van de spaanse kinderliedjes te neuriën die ik me herinner uit de tijd dat Joni in Spanje stage liep. Gaat vast goed!
Ik heb ook al aardig wat knutselspullen en een zak tandenborstels(Ronald dank)klaar liggen. Samen met de kinderkleren die ik nog van deze en gene zal krijgen lukt het me vast een koffer van 23 kilo vol te krijgen.

  • 19 Maart 2014 - 21:12

    Ilse:

    Ben de kinderkasten aan het uitmesten hoor;-)

  • 30 Maart 2014 - 19:33

    Lia Van Dam:

    Je verjaardag was in ieder geval een groot succes

  • 31 Maart 2014 - 13:01

    Sonja:

    Lieve Loes,
    Als je reis naar de Tica kinderen net zo'n succes wordt als je verjaardag zit het helemaal goed!
    Wat een feest!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Berkel en Rodenrijs

Ecuador

Vrijwilligerswerk in Villa Ticca, Quito

Recente Reisverslagen:

04 Juni 2014

Guayaquil - Berkel en Rodenrijs

03 Juni 2014

Guayaquil -Galapagos

27 Mei 2014

Cuenca

26 Mei 2014

Cuenca

25 Mei 2014

Cuenca
Loes

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 11303

Voorgaande reizen:

30 April 2014 - 04 Juni 2014

Ecuador

Landen bezocht: