loes1954-2014 - Reisverslag uit Berkel en Rodenrijs, Nederland van Loes - WaarBenJij.nu loes1954-2014 - Reisverslag uit Berkel en Rodenrijs, Nederland van Loes - WaarBenJij.nu

loes1954-2014

Blijf op de hoogte en volg Loes

07 Februari 2014 | Nederland, Berkel en Rodenrijs

Nou de VOG is binnen, ik mag me in Quito op het vrijwilligerswerk storten. Ik heb contact met Villa Ticca gehad en er is dringend behoefte aan geld voor medicatie en voeding. Ik ga hopelijk met mijn verjaardag een bedragje ophalen. Ik wil geen kados want ik heb immers alles al. Verder is er dringend behoefte aan kleding voor kinderen tussen 2 en 12 jaar. Er is vooral ook behoefte aan verkleedspullen dat is daar erg duur.Tevens zijn knutselspulletjes meer dan welkom. Hoe gaat Loes dat naast haar eigen bagage meenemen hoor ik jullie denken maar: ...... het goede nieuws is dat ik met de KLM 2 maal 23 kg bagage mee mag nemen dus er gaat een koffer met spullen mee naar Villa Ticca en ik reken op jullie!

• 04 Mei 2014 - 11:58

Peter:

Hoi Loes,
    Ff kijken hoe het met je gaat. Heel veel plezier.
    Groetjes Peter