Inpakken - Reisverslag uit Berkel en Rodenrijs, Nederland van Loes - WaarBenJij.nu Inpakken - Reisverslag uit Berkel en Rodenrijs, Nederland van Loes - WaarBenJij.nu

Inpakken

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

20 April 2014 | Nederland, Berkel en Rodenrijs

Hallo allemaal. Mijn vertrek komt nu snel dichterbij. Gisteren alles met reisgenoten die zich vanaf 14 mei bij mij voegen besproken en ook zij nemen een koffer met spullen mee voor Villa Ticca. Top! Ik heb bij Evelien Kremers( een van de twee oprichters van Villa Ticca) donderdag ook nog wat spullen opgehaald en zij heeft me met haar verhalen nog enthousiaster en nieuwsgieriger gemaakt. Nog een drukke week voor de boeg en het weekend pakken. Zondag nog even met een toast afscheid nemen van de achterblijvers en dan op naar Quito. Ik kan niet wachten!
Wat ook heel leuk is dat Mirte met de Bernadetteschool in Naaldwijk aan een sponsorloop voor Villa Ticca heeft meegedaan!

  • 20 April 2014 - 21:06

    Ilse:

    Met de hele school hebben ze €8852,50 opgehaald. Dit mooie bedrag wordt verdeeld over Villa Ticca en Ronald McDonald Kinderfonds.

  • 24 April 2014 - 22:13

    Lia:

    Net terug van vakantie, zie je dus niet meer voordat je vertrekt. Ik wens je veel 'werkplezier' maar je bent zo enthousiast dat je dat vast gaat lukken en daarna een fijne vakantie. Tot over 5 weken en ik ga je volgen en gen benieuwd naar je ervaringen.

  • 28 April 2014 - 17:35

    Marion:

    Heb je net wel persoonlijk nog een geweldige reis kunnen wensen maar nu nog even op deze manier.
    Ik zie er naar uit om je ervaringen te lezen. En dat het bijzonder zal worden is zeker.
    Heel veel plezier.

  • 30 April 2014 - 17:47

    Mieke:

    Hoi Loes, als jij dit leest ben jij aan de andere kant van de wereld ben benieuwd wat jouw eerste indruk is en morgen gelijk aan de slag bij villa Ticca, laat maar vlug wat horen hier op de site....X Mieke

  • 01 Mei 2014 - 10:38

    Joke:

    Hoi Loes, succes bij villa Ticca en met je spaans x Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Berkel en Rodenrijs

Ecuador

Vrijwilligerswerk in Villa Ticca, Quito

Recente Reisverslagen:

04 Juni 2014

Guayaquil - Berkel en Rodenrijs

03 Juni 2014

Guayaquil -Galapagos

27 Mei 2014

Cuenca

26 Mei 2014

Cuenca

25 Mei 2014

Cuenca
Loes

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 11272

Voorgaande reizen:

30 April 2014 - 04 Juni 2014

Ecuador

Landen bezocht: