Vrijwilligerswerk - Reisverslag uit Berkel en Rodenrijs, Nederland van Loes - WaarBenJij.nu Vrijwilligerswerk - Reisverslag uit Berkel en Rodenrijs, Nederland van Loes - WaarBenJij.nu

Vrijwilligerswerk

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

29 Januari 2014 | Nederland, Berkel en Rodenrijs

Het is alweer een tijdje gelden dat ik het plan opgevat heb om naast de super rondreis die ik met partner en vrienden ga maken een deel van mijn tijd aan vrijwilligerswerk in Villa Ticca te gaan wijden. Ik vertrek 30 april 2014 en vandaag heb ik een VOG aangevraagd(Bewijs van goed gedrag), nodig omdat ik met kleine kinderen te maken krijg.
Ik ga twee weken in de ochtend met de kinderen aan de slag en iedere middag heb ik Spaanse les. Ik verblijf in Quito in een studentenhuis (ahum).

  • 19 April 2014 - 20:26

    Anna:

    Ik ga je volgen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Berkel en Rodenrijs

Ecuador

Vrijwilligerswerk in Villa Ticca, Quito

Recente Reisverslagen:

04 Juni 2014

Guayaquil - Berkel en Rodenrijs

03 Juni 2014

Guayaquil -Galapagos

27 Mei 2014

Cuenca

26 Mei 2014

Cuenca

25 Mei 2014

Cuenca
Loes

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 11277

Voorgaande reizen:

30 April 2014 - 04 Juni 2014

Ecuador

Landen bezocht: